SME.sk má nového zástupcu šéfredaktorky, zmení sa aj šéfeditor webu

Autor: Čo je nové na sme.sk | 31.3.2017 o 11:54 | (upravené 31.3.2017 o 13:19) Karma článku: 2,57 | Prečítané:  988x

Ondrej Podstupka sa stal štvrtým zástupcom šéfredaktorky SME.sk, bude sa ďalej venovať magazínovému obsahu. Tomáš Czwitkovics preberie funkciu šéfeditora webu a Michal Trško ide rozvíjať regionálne weby vydavateľstva.

Nový zástupca šéfredaktorky

Aktuálnu trojicu zástupcov šéfredaktorky SME.sk - Tomáša Prokopčáka, Svetlanu Kolesárovú a Jakuba Fila - dopĺňa od marca Ondrej Podstupka so zodpovednosťou pre digitálny magazínový obsah. 

Ondrej Podstupka

Vyštudoval Európske štúdiá na Fakulte sociálnych a ekonomických vied UK. K písaniu ho prvýkrát pustili v ekonomickej redakcii TASR. Odtiaľ prešiel do ekonomického oddelenia SME a neskôr pôsobil ako editor pre sme.sk. Dva roky pôsobil ako webový editor ekonomického časopisu Trend. Do SME sa vrátil v roku 2013, pôsobil ako vedúci online magazínov na SME.

“Popri spravodajstve, v ktorom je SME tradične silné, chceme posilňovať aj digitálny magazínový obsah, ktorý je pridanou hodnotou pre nášho čitateľa,” povedala šéfredaktorka Beata Balogová.

“Ondrej Podstupka je pre mňa zárukou, že budeme hľadať nové formáty a témy, ktoré budú dávať ďalší dôvod pre čitateľov vracať sa k nám a venovať nám svoj čas.”

Podstupka vyzdvihuje rôznorodý kvalitný obsah tvorený magazínovou sekciou. Ten čitatelia okrem konkrétnych sekcií nájdu vždy na plus.sme.sk.

“Magazínové tituly SME už dnes vyrábajú obsah, ktorý by kvalitou aj množstvom zodpovedal samostatnému titulu. Na webe SME si potrebujú nájsť stabilný priestor, v ktorom čitatelia vždy nájdu témy presahujúce ruch denného spravodajstva. Či už hľadajú rozvážnejšie a hlbšie informácie, alebo oddychovejšie čítanie," povedal Podstupka.

Nový šéfeditor webu SME.sk

Tomáš Czwitkovics

Študoval angličtinu na Universität Wien. V médiách začínal ako redaktor webu Mediaportal.sk. Od roku 2005 pôsobil v týždenníku TREND, najprv ako redaktor pre oblasť médií a marketingu, neskôr prešiel na pozíciu editora. Od roku 2010 bol šéfredaktorom servera Mediálne.sk, o dva roky neskôr začal viesť aj TREND.sk a od roku 2013 bol zástupca šéfredaktora týždenníka TREND. Od mája 2016 pracuje ako projektový manažér pre audience development vo vydavateľstve Petit Press.

Od mája nahradí Michala Trška na pozícii šéfeditora webu SME.sk Tomáš Czwitkovics, ktorý v minulosti pôsobil ako šéfredaktor Trend.sk a Medialne.sk. Neskôr prešiel do Petit Pressu na pozíciu projektového manažéra pre audience development.

“Nový šéfeditor bude okrem riadenia práce editorov online spravodajstva pomáhať rozvíjať značku SME v digitálnom prostredí a hľadať nové spôsoby, ako obsah a hodnoty SME čo najlepšie doručiť čitateľom,” povedala Balogová.

“Teším sa na užšiu spoluprácu s Tomášom Czwitkovicsom, ktorého považujem za skvelého odborníka. Michalovi Trškovi ďakujem za jeho prácu pre SME.”

Czwitkovics posledné roky pôsobil v Petit Presse a denne spolupracoval s tímom online editorov na distribúcii obsahu SME.sk aj na jeho tvorbe.

"Teším sa, že sa budem môcť opäť viac venovať žurnalistike a na užšiu spoluprácu so šikovnými kolegyňami a kolegami v tíme editorov najväčšieho spravodajského portálu na Slovensku,” povedal Czwitkovics.

“Mojím cieľom bude ešte viac klásť dôraz na aktuálnosť informácií, ich atraktívne podanie nášmu publiku a pomáhať redakcii pri hľadaní pútavých a originálnych tém," dodal.

Michal Trško

Vyštudoval Fakultu telesnej výchovy a športu v Bratislave. Od roku 2007 pracoval ako redaktor Žilinského Echa a Žilinských novín. Neskôr ako editor sme.sk a dva roky aj ako redaktor domáceho spravodajstva denníka SME. Od októbra 2012 do novembra 2013 bol šéfredaktor pluska.sk. Po návrate do SME v roku 2013 pracoval ako editor, neskôr vedúci športového oddelenia. Od januára 2015 bol šéfeditorom SME.sk.

Posilnenie siete regionálnych webov

Súčasný šéfeditor SME.sk, Michal Trško, zostáva vo vydavateľstve Petit Press a prejde do divízie regionálnych týždenníkov.

“Michal sa stane projektovým manažérom so zameraním na regionálne weby a sociálne siete,” povedala Jana Paulovská, šéfredaktorka siete týždenníkov MY.

Trškovou úlohou bude zvýšiť povedomie o regionálnych weboch vydavateľstva. Potenciál rastu v tomto segmente vidí v lepšej distribúcii obsahu na rôznych platformách, vrátane sociálnych sietí.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

PLUS

Milan Kňažko: Fico klame, keď tvrdí, že nevedel, kam sa sťahuje

Keď nie ste aktívny v obrane svojich práv, prídete o ne, tvrdí MILAN KŇAŽKO.

KOMENTÁRE

Danko nemá úctu k ústave ani občanom

Nie sú to len začiatočnícke chyby vynútené politickou neskúsenosťou.


Už ste čítali?